Хміль Оксани Андріївни

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО
Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно-орієнтовані педтехнології.
ПРИНЦИПИ РОБОТИ
- урахування вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини
- стимулювання дитини до саморозвитку
- взаємозв’язок навчання та розвитку
- співробітництво
- індивідуальний підхід
Методист – політ думок у безхмар’я до висот.
Це – професія душі, це – скарбниця знань усіх.
Методист – учитель, друг і порадник. А навкруг
Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.
Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.
Це методики криниця і майстерності крамниця.
Вихователь-методист узагальнила досвід роботи з питання “Формування високих національних і моральних якостей дошкільників”. Має творчі авторські розробки з даного питання, які представляла на засіданні методоб’єднань педагогів міста та слухачів курсів Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Одним із проблемних питань педагога є«Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес з дітьми дошкільного віку, педагогами, батьками».
Результатом роботи вихователя-методиста є розробка та відкриття Інтернет-сайту ЗДО №2 у серпні 2011 року. Оксана Андріївна є адміністратором сайту ЗДО, який визнаний переможцем у міському конкурсі «Кращий інтернет-сайт – 2012» та зайняв друге місце в обласному конкурсі веб-сайтів. Педагог нагороджена Почесною грамотою управління освіти і науки ЗОДА (наказ № 34 від 10.05.2012р.), Дипломом управління освіти та міського комітету профспілки освітянської премії «Педагогічне сяйво» у номінації «Творчий пошук» (наказ №52 від 27.10.2012р.); грамотами управління освіти Ужгородської міської ради (2000, 2003 рр.), Дипломом управління освіти “Кращий вихователь дошкільного закладу – 2014” та винесені подяки адміністрацією ЗДО (2007, 2008, 2010, 2012рр.) О. Хміль 27 вересня 2013 року була учасником розширеного засідання колегії Міністерства освіти і науки України з питання: «Впровадження Базового компоненту в дошкільних навчальних закладах. Стан та перспективи розвитку дошкільної освіти» в м. Києві.
У травні 2016р. Хміль Оксана Андріївна прийняла участь у церемонії вручення Диплома, нагрудного знака педагогічним працівникам загальноосвітніх, професійно-технічних, дошкільних та позашкільних навчальних закладів за особливі успіхи у здійсненні навчання і виховання учнів, вихованців та премії Верховної ради України.


У 2020 р. її заняття “Колисаночка для малятка” увійшло у збірку О.Тимофеєвої “Скарби рідного краю”.
Робота в закладі дошкільної освіти №2 ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Державного стандарту дошкільної освіти.
Увага педагогів зосереджена на особистісно-орієнтованому підході до дитини, забезпеченню всебічного розвитку діток, відповідно їх здібностей, задатків, індивідуальних, фізичних, психологічних потреб.
Педагогічний колективЗДО працює над питанням «Створення сприятливих умов для особистісного ставлення та творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності та підвищення ефективності корекційної та освітньої роботи шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій». УЗДО із дітьми з вадами мови працюють вчителі-логопеди, практичний психолог. Головним напрямком діяльності кожного педагога були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного та розумового розвитку.
Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов’язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.
Методична робота в закладі дошкільної освіти повинна відповідати наступним правилам:
– організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;
– приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;
– позначається на рівні підготовленості вихованців;
– задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
– постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;
– створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.
Пріоритети розвитку методичної роботи закладу:
– варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;
– диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;
– активне формування інноваційного потенціалу, професійної мотивації;
– формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;
– підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;
– формування готовності до професійного самовдосконалення.
Мета методичної роботи:
Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до освітнього процесу.
Напрями методичної роботи:
– підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;
– удосконалення педагогічної майстерності;
– сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;
– розвиток спеціальних умінь і навичок.
Головними завданнями діяльності методичної роботи ЗДО є:
– підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
– вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
– сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
– підтримка ділового тонусу педагогів;
– стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
– створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання;
– оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду;
Принципи методичної роботи:
– творча співпраця з педагогом;
– робота в режимі довіри, доброзичливості;
– креативна атмосфера, стимулювання активності;
– принцип допоміжно-регулювального контролю;
– надання вихователю права вибору;
– системність методичних заходів;
– принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні, як шлях до порозуміння;
– систематична допомога;
– випереджуючий характер методичної роботи.
Результат методичної роботи:
становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.
Ппан роботи вихователя-методиста на2024-2025 н.р. (переглянути…)
План вивчення системи роботи педагогів, які атестуються (переглянути…)
Педагогічна година. Тема. Підвищення кваліфікації у запитаннях і відповідях (переглянути…)
Педагогічна година. Тема. Ознайомлення з планом роботи на місяць (переглянути…)
Консультація для педагогів. Тема. Організація оздоровчої роботи влітку (переглянути…)
Консультації вихователям шодо організації режимних моментів у ЗДО (переглянути…)
Особливості планування занять із дітьми дошкільного віку (переглянути…)
Самоосвіта педагогів. Основні вимоги у контексті сьогодення (переглянути…)
Як зберегти здоров’я в умовах війни?
Методичні рекомендації. Тема. Коли права дитини порушуються (переглянути…)
Згуртування дитячого колективу як профілактика булінгу (переглянути…)
Бесіда з вихованцями середньої та старшої груп. Тема. Безпека під час прогулянок (переглянути…)
Заняття. Тема. Як себе поводити на сонці (переглянути…)
Заняття. Тема. Моя безпечна вода (переглянути…)
Бесіда з вихованцями середньої та старшої груп. Тема. Небезпечні предмети і рослини. (переглянути…)
Консультація для батьків. Тема. Перша допомога при укусах комах (переглянути…)
Консультація для батьків. Тема. Правила безпечного відпочинку біля водойм (переглянути…)
Консультація для батьків. Тема. Запобігання сонячним ударам у дітей (переглянути…)
Анкетування. Тема. Які літні небезпеки ви вважаєте найпоширенішими? (переглянути…)
Картотека інтерактивних технологій для роботи з дошкільниками (переглянути…)
На допомогу педагогам-початківцям із рубрики «Все про сучасне заняття» (переглянути…)
Консультація для педагогів. Тема. Як знайомити дітей з водою (переглянути…)
Консультація для батьків. Тема. Як зберегти психологічне здоров’я під час евакуації (переглянути…)
Консультація для батьків. Як допомогти дитині стати цікавим співрозмовником (переглянути…)
Консультація для батьків дітей раннього віку. Тема. Криза трьох років (переглянути…)
Схема відвідування виховного заходу в різновіковій групі. Тема. Збережімо чисту воду (переглянути…)
Схема відвідування заняття у старшій групі. Тема. Хто живе у лісі (переглянути…)
Схема відвідування заняття у різновіковій групі. Тема. Весна в природі (переглянути…)
Консультація для батьків. Тема. Розлука із татом — як допомогти дитині не сумувати (переглянути…)
Ігрова діяльність, дитяче експериментування і STREAM-освіта у ЗДО (переглянути…)
Консультація для батьків. Тема. Адаптація дітей до ЗДО: основні гігієнічні правила (переглянути…)
Майстер-клас. Технологія створення мультимедійної презентації до заняття (переглянути…)
Схема відвідування заняття в старшій групі. Тема. Моє рідне місто – Ужгород (переглянути…)
Схема відвідування заняття в середній групі. Тема. Цвіт сакури (переглянути…)
Схема відвідування заняття в різновіковій групі. Тема. Квітуча весна (переглянути…)
Методичні рекомендації для педагогів, які атестуються. Тема. Самоосвіта педагогів (переглянути…)
Типові помилки вихователя на занятті (переглянути…)
Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою (переглянути…)
Як формувати власну емоційну безпеку в умовах війни (переглянути…)
Рекомендації щодо поведінки дітей та працівників в укритті (переглянути…)
Як підготувати дітей до надзвичайних ситуацій, не лякаючи (переглянути…)
Сценарій свята «Козацькому роду нема переводу» (переглянути…)
Заходи до Тижня безпеки (переглянути…)
Розвага, присвячена Дню знань (1 вересня). Тема. Україна – єдина країна. (переглянути…)
Сценарій свята до Дня Миру «Діти України – за мир!» (переглянути…)