Skip to content
  • ГОЛОВНА
  • НАШІ ГРУПИ
  • СТРУКТУРА ЗДО
Заклад дошкільної освіти № 2 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

Заклад дошкільної освіти № 2 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

  • МЕТОДИЧНІ СТОРІНКИ
  • ГАЛЕРЕЯ
  • КОНТАКТИ
Заклад дошкільної освіти № 2 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області
Заклад дошкільної освіти № 2 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ЗДО

  • ГОЛОВНА
  • НАШІ ГРУПИ
  • СТРУКТУРА ЗДО
Заклад дошкільної освіти № 2 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області
Заклад дошкільної освіти № 2 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області

ЗДО

  • МЕТОДИЧНІ СТОРІНКИ
  • ГАЛЕРЕЯ
  • КОНТАКТИ
banner-image

СТОРІНКА ВИХОВАТЕЛЯ-МЕТОДИСТА

Хміль Оксани Андріївни

ПЕДАГОГІЧНЕ   КРЕДО

Виховати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно-орієнтовані педтехнології.

ПРИНЦИПИ   РОБОТИ

  • урахування вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини  
  • стимулювання дитини до саморозвитку
  • взаємозв’язок навчання та розвитку
  • співробітництво
  • індивідуальний підхід

Методист – політ думок у безхмар’я до висот.

Це – професія душі, це – скарбниця знань усіх.

Методист – учитель, друг і порадник. А навкруг

Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.

Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.

Це методики криниця і майстерності крамниця.

Вихователь-методист узагальнила досвід роботи з питання “Формування високих національних і моральних якостей дошкільників”. Має творчі авторські розробки з даного питання, які представляла на засіданні методоб’єднань педагогів міста та слухачів курсів  Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Одним із проблемних питань педагога є«Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес з дітьми дошкільного віку, педагогами, батьками».

Результатом роботи вихователя-методиста є розробка та відкриття Інтернет-сайту ЗДО №2 у серпні 2011 року. Оксана Андріївна є адміністратором сайту ЗДО, який визнаний переможцем у міському конкурсі «Кращий інтернет-сайт – 2012» та зайняв друге місце в обласному конкурсі веб-сайтів. Педагог нагороджена Почесною грамотою управління освіти і науки ЗОДА (наказ № 34 від 10.05.2012р.), Дипломом управління освіти та міського комітету профспілки освітянської премії «Педагогічне сяйво» у номінації «Творчий пошук» (наказ №52 від 27.10.2012р.); грамотами управління освіти Ужгородської міської ради (2000, 2003 рр.), Дипломом управління освіти “Кращий вихователь дошкільного закладу – 2014”  та винесені подяки адміністрацією ЗДО (2007, 2008, 2010, 2012рр.) О. Хміль 27 вересня 2013 року була учасником розширеного засідання колегії Міністерства освіти і науки України з питання: «Впровадження Базового компоненту в дошкільних навчальних закладах. Стан та перспективи  розвитку  дошкільної освіти» в м. Києві.

У травні 2016р. Хміль Оксана Андріївна прийняла участь у церемонії вручення Диплома, нагрудного знака педагогічним працівникам загальноосвітніх, професійно-технічних, дошкільних та позашкільних навчальних закладів за особливі успіхи у здійсненні навчання і виховання учнів, вихованців та премії Верховної ради України.

У 2020 р. її заняття “Колисаночка для малятка” увійшло у збірку О.Тимофеєвої “Скарби рідного краю”.

 Робота в закладі дошкільної освіти №2 ведеться згідно річного плану. План спрямований на виконання завдань Закону України “Про дошкільну освіту” та Державного стандарту дошкільної освіти.

Увага педагогів зосереджена на особистісно-орієнтованому підході до дитини, забезпеченню всебічного розвитку діток, відповідно їх здібностей, задатків, індивідуальних, фізичних, психологічних потреб.

Педагогічний колективЗДО працює над питанням «Створення сприятливих умов для особистісного ставлення та творчої самореалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності та підвищення ефективності корекційної та освітньої роботи шляхом  застосування інформаційно-комунікаційних технологій». УЗДО із дітьми з вадами мови працюють вчителі-логопеди, практичний психолог. Головним напрямком діяльності кожного педагога були і залишаються охорона, зміцнення здоров`я дітей, забезпечення необхідних умов для їх фізичного та психічного та розумового розвитку.

Методична робота – це спеціальний комплекс взаємопов’язаних практичних заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, їх безперервну та професійно-методичну освіту, яка зорієнтована в кінцевому результаті на підвищення рівня освіченості, розвинутості і вихованості.                      

Методична робота в закладі дошкільної освіти повинна відповідати наступним правилам:
– організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів; 
– приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід; 
– позначається на рівні підготовленості вихованців; 
– задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога; 
– постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків; 
– створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

Пріоритети розвитку методичної роботи закладу:
– варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;
– диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;
– активне формування інноваційного потенціалу, професійної мотивації;
– формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного перспективного досвіду педагогічної діяльності;
– підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;
– формування готовності до професійного самовдосконалення.

Мета методичної роботи:
      Удосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності, організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно-орієнтованого підходу до освітнього процесу.

Напрями методичної роботи:
– підвищення соціально-психологічної культури педкадрів;
– удосконалення педагогічної майстерності;
– сприяння в опануванні світової та національної, мовної й побутової культури;
– розвиток спеціальних умінь і навичок.

Головними завданнями діяльності методичної роботи ЗДО є: 
– підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
– вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
– сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
– підтримка ділового тонусу педагогів;
– стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
– створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання;
– оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду;

Принципи методичної роботи:
– творча співпраця з педагогом;
– робота в режимі довіри, доброзичливості;
– креативна атмосфера, стимулювання активності;
– принцип допоміжно-регулювального контролю;
– надання вихователю права вибору;
– системність методичних заходів;
– принцип «Я-повідомлень» у спілкуванні, як шлях до порозуміння;
– систематична допомога;
– випереджуючий характер методичної роботи
.

Результат методичної роботи:

становлення індивідуальної авторської, якісної системи педагогічної діяльності, коли кожний педагог охоплений увагою методиста, разом з ним моделює, планує діяльність, одержує позитивні результати.

Ппан роботи вихователя-методиста на2024-2025 н.р. (переглянути…)

План вивчення системи роботи педагогів, які атестуються (переглянути…)

Педагогічна година. Тема. Основні напрямки освітньої роботи у новому навчальному році в умовах воєнного стану (переглянути…)

Педагогічна година за результатами тематичної перевірки. Тема. Вивчення стану роботи педагогів з формування логіко-математичної компетентності дошкільників у закладі (переглянути…)

Педагогічна година. Тема. Підвищення кваліфікації у запитаннях і відповідях (переглянути…)

Педагогічна година. Тема. Ознайомлення з планом роботи на місяць (переглянути…)

Консультація для педагогів. Тема. Оформлення виставки дитячих малюнків «Літо кольорове» (переглянути…)

Консультація для педагогів. Тема. Організація оздоровчої роботи влітку (переглянути…)

Консультації вихователям шодо організації режимних моментів у ЗДО (переглянути…)

Особливості планування занять із дітьми дошкільного віку (переглянути…)

Круглий стіл із педагогами. Пізнавальний розвиток дошкільників через організацію пошуково-дослідницької діяльності (переглянути…)

Рекомендації щодо застосуавання форм та прийомів організації освітньої роботи у різновіковій групі (переглянути…)

Самоосвіта педагогів. Основні вимоги у контексті сьогодення (переглянути…)

Як зберегти здоров’я в умовах війни?

Лист Громадської спілки “Коаліція за вакцинацію”. Сценарії проведення занять в навчальних закладах громади (області) на тему вакцинації для різних вікових груп та перелік відеоконтенту для дітей про щеплення (переглянути…)

Методичні рекомендації для педагогів. Тема. Як правильно розповідати дітям про вибухонебезпечні предмети (переглянути…)

Методичні рекомендації. Тема. Правова освіта дошкільників – організація та зміст Тижня права у ЗДО (переглянути…)

Методичні рекомендації. Тема. Коли права дитини порушуються (переглянути…)

Згуртування дитячого колективу як профілактика булінгу (переглянути…)

Майстер-клас у ЗДО. Тема. Технологія створення мультимедійної презентації до творчого звіту (переглянути…)

Консультація для педагогів. Тема. Оформлення ділової документації педагога – порядок, вимоги, поради (переглянути…)

Групова консультація для педагогів. Тема. Типові помилки вихователя на занятті, які перешкоджають активізації мовлення дітей (переглянути…)

Бесіда з вихованцями середньої та старшої груп. Тема. Безпека під час прогулянок (переглянути…)

Заняття. Тема. Як себе поводити на сонці (переглянути…)

Заняття. Тема. Моя безпечна вода (переглянути…)

Бесіда з вихованцями середньої та старшої груп. Тема. Небезпечні предмети і рослини. (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Перша допомога при укусах комах (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Правила безпечного відпочинку біля водойм (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Запобігання сонячним ударам у дітей (переглянути…)

Анкетування. Тема. Які літні небезпеки ви вважаєте найпоширенішими? (переглянути…)

Групова консультація для педагогів. Тема. Які орієнтири для розвитку комунікативних умінь дошкільників за ECERS-3 (переглянути…)

Консультація для педагогів ЗДО. Тема. Дитячий туризм як форма пізнавального й фізичного розвитку дошкільників (переглянути…)

Групова консультація для педагогів. Тема. Сучасні форми роботи в ЗДО з фізичного розвитку та оздоровлення дошкільників (переглянути…)

Групова консультація для педагогів. Тема. Зонування групового простору на гамірні і тихі зони та облаштування у ньому осередків за інтересами основні вимоги (переглянути…)

Картотека інтерактивних технологій для роботи з дошкільниками (переглянути…)

Консультація для муз. керівника. Тема. Коли музичне заняття можна вважати проведеним ефективно (переглянути…)

На допомогу педагогам-початківцям із рубрики «Все про сучасне заняття» (переглянути…)

Групова консультація для педагогів. Тема. Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку: основні завдання та шляхи їх реалізації (переглянути…)

Консультація для музичного керівника ЗДО. Тема. Які здоров’язбережувальні технології доцільно використовувати на музичних заняттях банк ідей (переглянути…)

Групова консультація для педагогів. Тема. У чому полягає безпека дітей під час занять з фізкультури (переглянути…)

Консультація для педагогів. Тема. Як знайомити дітей з водою (переглянути…)

Консультація для вихователів старшої дошкільної групи щодо організації та проведення конкурсу «Ужгород очима юних» (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Як зберегти психологічне здоров’я під час евакуації (переглянути…)

Консультація для батьків. Як допомогти дитині стати цікавим співрозмовником (переглянути…)

Консультація для батьків дітей раннього віку. Тема. Криза трьох років (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Терапія обіймами та казкою. Створюємо для дитини відчуття безпеки та спокою (переглянути…)

Групова консультація для батьків та вихователів. Тема. Коли фізкультурне заняття можна вважати проведеним ефективно (переглянути…)

Схема відвідування виховного заходу в різновіковій групі. Тема. Збережімо чисту воду (переглянути…)

Схема відвідування заняття у старшій групі. Тема. Хто живе у лісі (переглянути…)

Схема відвідування заняття у різновіковій групі. Тема. Весна в природі (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Як підготувати дітей до можливих надзвичайних ситуацій (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Розлука із татом — як допомогти дитині не сумувати (переглянути…)

Ігрова діяльність, дитяче експериментування і STREAM-освіта у ЗДО (переглянути…)

Консультація для батьків. Тема. Адаптація дітей до ЗДО: основні гігієнічні правила (переглянути…)

Майстер-клас. Технологія створення мультимедійної презентації до заняття (переглянути…)

Схема відвідування заняття в старшій групі. Тема. Моє рідне місто – Ужгород (переглянути…)

Схема відвідування заняття в середній групі. Тема. Цвіт сакури (переглянути…)

Схема відвідування заняття в різновіковій групі. Тема. Квітуча весна (переглянути…)

Методичні рекомендації для педагогів. Тема. Фізичний розвиток та зміцнення здоров’я дошкільників (переглянути…)

Методичні рекомендації для вихователів. Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників в умовах правового режиму воєнного стану (переглянути…)

Методичні рекомендації для педагогів, які атестуються. Тема. Самоосвіта педагогів (переглянути…)

Методичні рекомендації для педагогів. Організація освітньої діяльності дітей в укритті (переглянути…)

Типові помилки вихователя на занятті (переглянути…)

Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою (переглянути…)

Проведення санітарно-просвітницької роботи з дітьми з проблеми: «Гігієна та культура споживання їжі» (переглянути…)

Методичні рекомендації для педагогів. Тема. Особливості організації ігрової діяльності дітей в укритті.(переглянути…)

Консультація для педагогів. Тема. Як подолати кризові ситуації та ліквідувати їх наслідки в освітньому середовищі (переглянути…)

Консультація для педагогів. Тема. Які права і свободи мають діти – внутрішньо переміщені особи (переглянути…)

Як формувати власну емоційну безпеку в умовах війни (переглянути…)

Рекомендації щодо поведінки дітей та працівників в укритті (переглянути…)

Методичні рекомендації для педагогів. Тема. Основи формування патріотичних почуттів у дошкільників у контексті сьогодення (переглянути…)

Вивчення стану рганізації освітнього процесу з оперативного контролю за дотримання санітарно-гігієнічного режиму. (переглянути…)

Вивчення стану рганізації освітнього процесу з оперативного контролю за організацією охорони праці та дотриманням безпеки життєдіяльності дітей в укритті (переглянути…)

Вивчення стану організації освітнього процесу з оперативного контролю за сформованістю культурно-гігієнічних навичок дітей (переглянути…)

Вивчення стану рганізації освітнього процесу з оперативного контролю за організацією освітньої діяльності проведення та зміст ранкового прийому та ранкових зустрічей дітей (переглянути…)

Як підготувати дітей до надзвичайних ситуацій, не лякаючи (переглянути…)

Система роботи з навчання дітей елементів грамоти (за методикою Алли Богуш і Наталії Маліновської) (переглянути…)

Цільовий інструктаж для педагогічних працівників на випадок надзвичайної ситуації в умовах воєнного стану в Україні (переглянути…)

Сценарій свята «Козацькому роду нема переводу» (переглянути…)

Заходи до Тижня безпеки (переглянути…)

Розвага, присвячена Дню знань (1 вересня). Тема. Україна – єдина країна. (переглянути…)

Сценарій свята до Дня Миру «Діти України – за мир!» (переглянути…)

КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ

  • ГРУПИ ЗДО
  • ЗАКЛАД ІНФОРМУЄ
  • НАШЕ МЕНЮ СЬОГОДНІ
  • ЦЕ ЦІКАВО ЗНАТИ

Archives

  • Березень 2024
  • Січень 2024
footer divider
Copyright © 2025 Заклад дошкільної освіти № 2 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської області. | Kids Education by Theme Palace