Підсумкове заняття в середній (логопедичній) групі



Програмовий зміст.
Закріпити знання дітей про пори року, їх послідовність і характерні ознаки, вчити розпізнавати пори року та характерні для них явища природи, зображені на картинках, розповідати про них. Класифікувати явища природи. Збагачувати і розширювати словник, розвивати зв’язне мовлення. Вправляти у підборі слів з протилежним значенням, у складанні речень: розвивати логічне мислення, пам`ять, поповнювати словниковий запас дітей словами-узагальненнями. Словник: взуття, посуд, меблі, одяг, побутова техніка.
Вчити ділити слова на склади, розрізняти одно-, дво-, та трискладові слова; удосконалювати артикуляційний апарат дітей, розвивати словниковий запас, мислення, мовлення; розвивати вміння чути і слухати вимовлені слова.