Мета:

Лексична сторона мовлення:

  • розширення словникового запасу, відповідно до теми заняття;
  • уточнення і закріплення знань про назви зимуючих птахів та їх вигляд.

Граматична сторона мовлення

  • розвиток вміння робити звуковий аналіз слів;
  • закріпити вміння співвідносити іменник з числівником.

Корекційно – розвиваюча:

  • розвиток мислення у дітей;
  • розвиток дрібної і загальної моторики;
  • розвиток пам’яті та уваги;
  • розвиток діалогічного мовлення (вміння відповідати на запитання логопеда).

Виховна:

  • виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до птахів;
  • виховувати любов до рідної мови, прагнення чітко розмовляти;
  • виховання самостійності й активності на занятті.

Обладнання:

  • демонстраційний матеріал – малюнки із зображенням зимуючих птахів;
  • дидактична гра «Порахуй зимові предмети до 5»;
  • д/г «Загадки про птахів»;
  • лічильні палочки зі зразками викладання;
  • пазли для звукового аналізу слів;
  • гра «Запам’ятай, де стояла пташка».